Tuesday, July 28, 2009

真的在想

D....dont you notice that we didnt meet for a week already?? haihs...sad case
When the day gonna meet but in the end screwed up!!! = =||| Everyone is busy studying...so do you and I~ =(
No time to go out, even got time I also give excuse not to go...yaya~ you know that!! ^^ Need rest...even my friends and cousin sis also said I got panda eyes already...eye bags got 2 layers lagi...*BIG haihs!!!!!!*






最近伊有了男友也!! 真是的。。而且看到他们在一起 自己觉得有点尴尬

毕竟感觉自己好像当了spotlight...而且有点想念D!! Seriously!!!
其实每当看到他们 就让我回想当年跟D每天朝日相对的那种!!哈哈。。早晚都见!!直到现在。。时间越来越少了 要约出去也有点懒 唉。。。心酸啊!!!












真的在想~

2 comments:

Alvin Ng 宏礼 said...

不知道该怎么说,我们是很久没见了。你想见我,我也想啊,可是时间不让人嘛,再加上我们这些喜欢有气氛的情况下见面,很难会找到适当的时候出啊。就忍一下咯。现在全部人都忙着读书,你我也是,所以啊,要出来很难咯。但是我会尽量找机会见面的,放心啦。怎么说,现在学业重要,不要应为这个而忽略了学业,不要学阿猪酱。以后还有大把时间见面啊对不对?

KHY1680 said...

u two must gambateh ya^^...
live in prosperous and blissful...
hehe

Daisypath Anniversary tickers