Thursday, September 24, 2009

I've dreamt?



A dream?
Yes..is a dream~ I've no idea why it gets to appeared in my dream
Somehow it was quite real that I could even remember clearly after I woke up
Not a common as usual, nothing to do with horror that I would think of after a horror movie(FD4), nothing to do with friends...is all about us~ you and I
I dont know why it just appeared in a sudden...because of all these things happened recently and I eventually have to think of you from day till night? That's how it comes like what people said in chinese “日有所思,夜有所梦” Is that true? But why?

简单的梦,简单的情节,简单的相遇
就发生在简单的地方,我,紧紧的抱住了你!
梦,很真实
真实得让我无法醒过了
我很挣扎,可是却不舍得醒过来
因为我知道一旦醒过来后,事情是不一样的
只因为这样,我了解了多少?
不能轻易松手吗? 不能轻易的说“不”吗?
梦归梦,现实永远都是残酷的

我,曾流下了多少的泪水?
泪水代表的又是什么?
流过了泪又能算得了什么?
站在悬崖的边缘是多么的恐慌,不知所措
我心好烦~ 到底该怎么做选择

“对不起” 这三个字,就那么简单的三个字不停的回旋在脑海
我无法抬起头面对这一切
因为,罪魁祸首是我。。好想带着面具走出来
我只能说 :对不起,我让你担心,让你失望,让你痛苦

昨天,听妈咪说了他与爸爸的故事
听起来好像电视里的偶像剧。。呵呵
就因为爸爸的执着,不停的得到妈咪的芳心
让她心软了下来,接受爸爸~
电话的联络,通信的方式,找上门的相遇。。各种方式的追求
听起来浪漫呢~








“是你的就是你的,怎么逃也逃不了” 妈妈言

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers