Wednesday, September 23, 2009

Why? What? How? Im sick~

I really sorry for what I did, I feel bad for myself
Im such an evil that always around you, beside you
I dont know what's going on now...I'm just messing up my mind~
Hesitating on giving the answer yes or no?, leave or stay?

Im tired, Im sick

These few days aint good day for you same goes to me...we both having hard time since the day I'd ignored every messages you sent...every pm you left...I dont know why things happened so in a sudden that I cant even realise why I'm doing such a silly thing. I dont know what's in my mind focusing on...you? your personalities? things that I wish of? It could be...I've been thinking all of these the whole week...whole month...whole day...What makes me do so? Why makes me do so? How things happen? I also need an answer...

抱歉这两字已对你说了够多够多~ 你也听得厌倦了吧?
是我造成的问题,是我破坏了全部,是我搞到了分裂
你没有错,错的是我
我不知问题出在那里,我知道我自己做到过分了
sms不回,msn不睬,甚至说话也似乎要吵架,我是要你讨厌我吧~
也许会让我好过点。。既然已经坏了就让它坏下去吧
感觉?跟着感觉走真的很恐怖
它就像颗定时炸弹,也不知几时才会炸开~ 我就是害怕
也许就因为感觉。。我才害怕!
爱情真的盲目的~ 它不知“回家”的路,不知该在那里停下

我真的开始觉得自己烂透了
我玩不起那么“大”的恋情
每次说什么 “顺其自然”。。现在呢?
真的就这么顺其自然吗?
我不晓得因什么原因让我一而再,再而三的这么做
对你忽冷忽热,不理不睬
就连我自己也忍受不了了
然而,你的想法每次让我抓爆头!
什么 “有钱,有地位。。”!
拜托!你就是这样!我就是因为你这种xx思想让我觉得很累!
我要听的不是这些!如果要地位的话,早就该放手了~
说真的,你让我觉得我是个“男”的多过于女的
我讨厌主动!
到现在我真的搞不清楚到底恋爱是什么?
恋爱该怎么走?该怎么“经营”?两人是生活应该是如何?
18并非我想象的那么好过~
什么是成熟?什么是恋爱?一堆又一堆的东西往我身上“丢”

一些朋友言 “该放手了” ~ 是这样吗?
一些朋友言 “你们走了那么长远,你舍得吗?” ~ 我的答案呢?
一些朋友言 “想清楚了吗?事情再三的想想,不是说没有转弯的” ~ 或许吧~
一些朋友言 “不是说离开就离开,离开也该付起很大的责任” ~ 那,我付出了多少?

好多好多的答案,好多好多的回应,我,是那一种?还是皆非上言?
好好谈?该怎么谈?
我们了解彼此多少?我们付出的又有多少?
好讨厌现在的我!!
事情已到了这里,我们该怎么走?









我看见的是这悬崖好深好暗~ 我们能越过吗?
还是牺牲自我,让我跳下悬崖?

0 comments:

Daisypath Anniversary tickers